Idemo Jovo na novo

Neki dan nam duvao vjetar jacine 37-40 km na sat.

Ala brate dragi.

Svi stari u mojoj ulici ukljucujuci i moju kevu kazu da je ovo najaci vjetar sto su osjetili do sad.

Sreca kod mene nije bilo stete ali kod drugih jeste


Uglavnom, to nije razlog zasto smo ovde jelte?

U Ponedeljak imam polaganje u pola 1.
Fala univerzumu pa nije rano, sto znaci da cu imati vremena da se naspavam(inace oko 10-11 ustajem)

Trenutno imam malu tremu i to je sve sto osjecam.

Vjerujem da cu na dan polaganja biti uplaseni mali mis.
Ali plan i dalje stoji, probacu da kontrolisem situaciju, znam da mogu da polozim, imam znanje.
Vozio sam po ulici, parkirao, zmigao, obilazio, preticao itd.

Uzeo sam jedan cas prije polaganja da se "zagrijem" i mozda otresem malo treme.
E kad bi nekako mogao tog iz komisije da ubacim u auto tokom tog casa na test polaganje jer tad necu imati tremu pa ce ici lakse.

Ali tu je sta je.

Ma da, nesto mi je instruktor, pa nez kako da objasnim, robotski se ponasa.

Nema tu onog drugarskog tona, nema tu onog da se zauzme za mene.
 Edit: da ubacim, ispada da ja tu nesto lupetam da on treba da mi uslugu napravi.
Ma niste me razumjeli, mi kad se dopisujemo sve je to fazon biznis, "Sutra u 12", "Polazes u 12:30h", "Da li dolazis pozz".

Kontas ? Kao da smo biznis partneri, a ne ucenik-ucitelj.
Ja sam sebi sam skontao kako da ispravim greske, 30 casova sam drndao i sam se naucim.
Nije bilo ono "E ajd stani vidim da stalno trese auto kad prebacis brzinu, aj da sjednemo to da skontas"

A-a, nije toga bilo, nego je Sakic sam nasao na internetu pa gledao i ucio se.
E to ti pricam, nije to ucitelj, on je meni vise...nez ni je..."poslovodja" ?

Mislim, razumijem, sta sad ja tu ocekujem od njega nesto, nije on meni nista duzan jelte ?

Ali isto mislim da ona greska prosli put kad sam zapeo za trotoar nije bila strasna, mogao je da upregne malo onog iz komisije da me pusti.
Kao da je to sto sam zapeo(citaj 'naslonio' jer je tako i bilo) za trotoar neka velika greska, glupost je cista.
Isao sam unazad, parkirao se i zapeo, sta, desava se svima !
Vidim dan danas iskusne vozace, polozili i opet zapnu za trotoar tokom bocnok a i parkiranja unazad.
Nije kao da cu nekog da ubijem sa tom greskom, ipak sam imao tremu.

Zato mi je krivo, i to me cini ljutim jer me sistem iznevjerio u neku ruku.

U ponedeljak planiram da se upregnem sa sve 4 da polozim jer ako sad padnem, sledece polaganje je sigurno za 2 sedmice, a onda ide Nova godina pa ovo pa ono pa ja zaboravim, pa jebo to.

Tako da ovo mi je zadnja sansa u sustini.

Moram da uspem, moram da polozim.

Zamisli, nema boljeg poklona(osim 'pice' naravno....mhmm mhhh, djes mala sta imaa) - prodjem i ono vazacka za Novu godinu.

Ufff sto me odjednom sreca i nestrpljivost uhvati...
AJDE VISE TAJ PONEDELJAK DA MU JEBEM KEVU !

Sve sam provjerio i prosao, cak znam da ce radijati pozitivnih 6 stepeni uz najavljeni juzni 6 km/h povjetarac.
Tako je omego !
Ponedeljak brate, ma ima tu nesto, PON-edeljak, PON-ovo, PON-rlazimstoposto...

Ma suknucu ja njemu onaj mjenjac u supak, IMA DA PRODJEM !
AJMO PROLAZ ! AJMO ZVEZDA !...ovaj...da...

Cujemo se za koji dan sinovi moji pa cemo da vidimo kako i sta.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Dan nakon neuspjeha

Kako je proslo polaganja No.1