Novi postic par sati nakon ...

Evo malo sjedim u kuci i razbijam glavu.
Sve kontam mogao sam poloziti, ali ta jebena trema.
Sto se kaze, pojede se sad razmisljajuci.
Ko zna, mozda da sam mu ponudio par markica da mi oprosti par bodova, mozda bi i prosao.

E, imao sam jednu jedinu gresku a to je da sam zakacio ivicnjak parkiranjem unazad...pfff
100 negativnih bodova.

Sta mi sad najvise smejta je to sto moram da cekam 7 dana da bi opet pokusao, eeee 7 DANA!

Vjerujte, ja bi odmah sutra, jebo ih zakon njihov.

Al eto, uplatio sam opet polaganje, cekam na red, valjda je 7 dana, mozda bude i 10 dana da cekam sto me jos vise jede....a jebem ti...

Nista, plan mi je da ne idem treci put polagati, sad ce slavlje, nova godina itd tako da nema od toga nista.

Drugi put kad budem polagao, dacu sve od sebe i kad dodje trenutak odluke, ako budem imao gresaka, ponudicu mu pare pa sta bude.

Ovaj put nisam jer sam se uplasio, imao sam slonovsku nervozu, sta ako me prijavi, sta ako odbije, sta ako...

E pa necu treci put ici, vjerovatno odustajem ako padnem opet, stvarno zalosno ali eto.

Imam pametnija posla.

Imamo auto, nek sestra vozi ona ima polozeno i nek se zabije i razlupa auto sta cu sad vise sve u picku materinu.

Sad imam puno nervoze, negativne energije u sebi da se sam sebi cudim sto samo sutim, obicno se proderem,polupam nesto...pehhh

Javicu kad je sledeci susret, sledeci put idem Mamba mode...ko zna zna, ko ne jbg


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Idemo Jovo na novo

Dan nakon neuspjeha

Kako je proslo polaganja No.1