Kako je proslo polaganja No.1

Iiiiiiiiiiii....pao

A jebiga brate, sta ces.

Ne da sam se usrao, negoooo...

Bas mi je bila jaka trema, i jos neki stari cica bio, kad je usao ja se istraumiro, instant trema.

Jos mi se na pocetku naredalo par vozila pa nisam mogao da krenem, neki lik uletio autom ispred mene pa smo ga sacekali

Na prvoj raskrsnici zamalo da ne ugledam vozilo, iza autobusa bilo, malo sam vidio vrh pa sam stao.

Sve je bilo uredu ali na najglupljoj stvari sam usrao.

Krenem da se parkiram unazad, prvi put preblizu.
Onaj cica iza progorava "jel moze sad instruktor izaci", a ja bio jedno 15ak cm odmaknut od vozila, odgovaram "ne moze", kad ce on "ajd opet ali pazi ako sad zeznes onda je gotovo" i tu me trema jos veca naravno uhvati.
Imam taj problem da me trema jednostavno zaustavlja.

I tu se krenem parkirati opet, sve super, odmaknem se dovoljno, tj savrseno.....

Ali....

Nisam pratio retrovizor i zakacim ivicnjak iza auta, nije to bilo sad ono BUM! nego vise da sam se naslonio na njega jer nisam kocio, mala nizbrdica bila.

I onda on tu meni nekakavu lekciju, kontam u sebi "ajd bre cica gotovo je ajmo nazad sta me smaras pao sam i gotovo, sta mi drzis lekciju kao da ces da me pustis da prodjem"
Ali sam znao da nece, jebo ga sistem usranog.

I nista odvezem se nazad do pocetnog mjesta, bez greske i opet on neku lekciju.

Ja kontam "da nece mozda da me stvarno pusti pa nije neka greska, sta, vidio sam ja i iskusne vozace kako gaze ivicnjak bezbroj puta"

Al znao sam da nece, stari je to dziber, zna on da ce dobiti jos para ako izadje opet na polaganje.

Htjeo sam mu dati 50 KM da mi oprosti 10 bodova, posto eto ivicnjak ako zakacis to ti je 100 negativinih bodova, tj padas.

Ali nisam, reko instruktor je dobar covjek i necu pred njim da rusim ugled.
A mozda sam trebao, heh, sad mi ode jos 120 KM i ko zna ocu li tad proci ili necu.

Uglavnom sta je tu je, iako nemam nesto novca, snacu se, jbg ali vrjeme, vrjeme necu moci da zaradim ponovo, tako da eto cekam 7 dana pa da vidimo kud dalje.

Eto sinovi moji, trema je kurcina teska al cucemo se mi opet za sedmicu dana.

Do tad, zivjeli

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Idemo Jovo na novo

Dan nakon neuspjeha