POLOZIO !

To je to !

Konacno !

Ajd da vam prvo ispricam kako bi, jel more ?

Spavao sam solidno, od 1 do pola 8.

Osjecao sam se jako cudno, smireno.

Na pameti mi je bio moj plan od ranije, koji sam namjeravao kako god moguce da ispratim.
Dosao sam 15ak minuta ranije, imao sam da odvozim jedan cas zovnje pa onda polaganje ide.

Namjestim se da mi bude udovno, skoknem do WC-a, kupim sokic...
Ovo vam sve govorim da vidite da sam pokusao da mi bude sto komotnije.
Prije sam znao da trpim, da ne odem u WC tokom casova, mozda je to uticalo na moj rezultat.

Odvezao sam cas sa par sitnih gresaka.

Opet sam ponovio, WC, malo sokica popio...udahnuo...spremao teren :D

Dolazi Mr.Komisija u auto.

Odma tu skocim, raspricam se i mogu vam reci da mi se trema svela na minimum.

Krenemo i vozio sam solidno, bilo je tu par nesigurnosti, ne gresaka.

Parkirao sam se iz 2 pokusaja i bocno i unazad i to sam uradio kako treba.

Parkiram se bocno, ne ide. "Jel mogu opet, zakacicu ivicnjak" "moze ajd"
Odradim opet, parkiram se fino, brao ja!

Tu mi je vec trema bas opala, kad sam uspio da se parkiram.

Idemo unazad parkiranje.
Bio neki golfic 2 malo vise vani izasao iz "garaze" i tu se spletem i preblizu pridjem, i reko "mogu opet i jel mogu ispred ovog ovde ?" "Moze ajd" 
Bio ispred, jedno mjesto udaljen, neki golf 4 ja msm i reko ajd tu cu jer sam preblizu kod ovog golfa 2 pa ne mogu i udjem ljepo se parkiram, neki gospodin usao u svoj golfic 4 htjeo da krene, reko "cekaj more ulazim u nju ko da je prvi put", parkiram se fino.

I nista odradimo jos kretanje sa rucnom i polukruzno, sreca pa nigdje auta, ni vida ni glasa ni gasa.

Vratimo se i ja u sebi skacem, reko polozio sam sigurno bilo je dobro.

Stanemo, parkiram se "tu desno" kako on rece i onda mi on saopsti dve tri kako je bilo ok, borim se, a i sad ce praznici pa evo ti kolega, cestitam.

Hvala, i vama praznici sretni ajd vozi !

Mjenjamo mjesto ja i instruktor, on pali auto i po gasu "bjezmo odavde polozio si suti"

I to bi bilo to dame i gospodo.

Polozi ga i ja iz druge.

Rekao bi da sam solidno ovo naucio, ima tu nesigurnosti ali nije nuzno.
Zurite, ali zurite polako !

Naucicu se bolje vremenom, imam pamet a i ne zuri mi se tako da sam 90% siguran da necu imati problema.

A tu je i kraj nasem druzenju, ovaj blog je napravljen da bi podjelio svoje razmisljanje tokom polaganja i da bi mozda vi mogli da ovo iskoristite za vase polaganje.

Zelim vam sretne praznike, da ste zdravi, pametni, da gledate kud vozite i da vozite umjereno i sigurno, taj savjet cu i sam da poslusam.

To bi bilo to, mozda jednog dana se vidimo oko moje sledece pustolovine, ko zna sa cime cu se jos suociti.

Peace out.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Idemo Jovo na novo

Dan nakon neuspjeha

Kako je proslo polaganja No.1